حبس کردن همیشه برایم اسان تر از کشتن بودوقتی حسی را میکشی دیگر خیالت راحت میشودباشهامت و غرور میروی سراغ بقیه ی زندگیت. انگار که چیزی از ابتدا وجود نداشتهاما خب کار من نیست . . .مثل ترک یک عادت بد... . . ....
ما را در سایت . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 28 دی 1398 ساعت: 13:15